آموزش ثبت نام

آموزش ثبت نام

برای شروع سرمایه گذاری و ترید در صرافی های ارز دیجیتال نیاز به این داریم که در یک صرافی ثبت نام کرده و حساب معاملاتی خودمان را افتتاح کنیم. به این منظور در این آموزش، مراحل ثبت نام و فعال سازی حساب معاملاتی در صرافی ایرانکس بیت را توضیح می دهیم.

مراحل ثبت نام در ایرانکس بیت

برای شروع فعالیت و ترید در صرافی ارز دیجیتال ایرانکس بیت باید مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد صفحه اصلی سایت شوید. (آدرس صفحه اصلی وب سایت https://www.iranexbit.com می باشد.)
  • بعد از ورود به سایت، در صفحه اصلی بر روی لینک "ثبت نام" که در بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید.
مطابق تصویر بر روی دکمه ثبت نام بالای صفحه اصلی کلیک کنید.
  • در صفحه ای که باز می شود از شما خواسته میشود شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.(مالک این شماره میبایست فرد ثبت نام کننده باشد)
  • عبارت Captcha با عنوان "من ربات نیستم" را تیک بزنید.
  • بر روی دکمه "ارسال کد تایید" کلیک کنید.
شماره تلفن همراه خود را در کادر وارد کنید
  • پس از کلیک کردن بر روی "ارسال کد تایید" تماس صوتی با شما گرفته خواهد شد و کد تایید برای شما قرائت میشود.
  • در کادر اول کد تایید قرائت شده را وارد کنید.
  • در کادر دوم ایمیلی که می خواهید با آن افتتاح حساب کنید را وارد نمایید.
  • در کادر سوم رمز عبوری برای ورود به حسابتان تعیین کنید و در کادر بعدی رمز عبور را عینا تکرار کنید.
  • در صورتی که کد معرف در اختیار دارید آن کد را در کادر کد معرف وارد کنید. (توجه داشته باشید که پر کردن این فیلد اختیاری است. در صورت تمایل می توانید این کادر را خالی بگذارید.)
  • در انتها بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید تا مراحل ثبت نام در ایرانکس بیت به پایان برسد.
اطلاعات خواسته شده را طبق توضیحات و با دقت وارد کرده و در انتها بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری

در صورتی که اطلاعات وارد شده صحیح باشند ثبت نام شما تکمیل شده و وارد صفحه "ورود به حساب" می شوید. برای ورود به حساب، باید ایمیلی که برای ثبت نام استفاده کرده اید را به همراه رمز عبور وارد کنید. تیک عبارت "من ربات نیستم" را علامت بزنید و بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

صفحه ورود به حساب iranexbit
صفحه ورود به حساب ایرانکس بیت

نکته: در صورت فراموش کردن رمز عبور، می توانید بر روی دکمه "فراموشی رمز عبور" در پایین همین صفحه کلیک کنید و پسورد جدیدی را برای حسابتان انتخاب کنید.

فعالسازی حساب کاربری

بعد از ثبت نام در ایرانکس بیت و ورود به حساب کاربری، نیاز است که حسابتان را فعال کنید؛ چرا که در حالت عادی حساب غیر فعال بوده و نیاز به انجام اقداماتی جهت فعالسازی دارد. با ورود به داشبورد حساب، با پیام تائید ایمیل مواجه خواهید شد. برای تائید ایمیلی که در مرحله ثبت نام وارد کرده اید، باید بر روی دکمه ارسال ایمیل فعالسازی کلیک کنید.

احراز هویت ایمیل در صرافی
بعد از لمس دکمه ارسال ایمیل فعالسازی، به آدرس ایمیلتان مراجعه کنید و بر روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید.

پیامی به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. در این مرحله باید وارد برنامه ایمیل شده و پیام دریافتی از ایرانکس بیت را تائید کنید. دقت داشته باشید که ارسال ایمیل ممکن است تا دو دقیقه طول بکشد. در صورتی که پیام را در پوشه دریافتی مشاهده نکردید پوشه spam را نیز بررسی کنید.

در صورت تائید شدن ایمیل، حساب شما فعال می شود. حال برای استفاده از امکانات حساب لازم است که احراز هویت ثانویه را نیز انجام دهید. مراحل احراز هویت در صرافی ایرانکس بیت بسیار ساده بوده و شامل سه مرحله وارد کردن اطلاعات هویتی، وارد کردن اطلاعات تماس و آپلود مدارک هویتی می باشد.

احراز هویت در مراحل ثبت نام در صرافی ایرانکس بیت
وقتی برای اولین بار وارد حساب کاربری تان می شوید لازم است که احراز هویت انجام دهید. برای فعالیت در صرافی ایرانکس بیت، طی کردن مراحل احراز هویت ضروری است.

بعد از ارسال اطلاعات مورد نیاز، پشتیبان وب سایت مدارک شما را بررسی می کند و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات وجود نداشته باشد حساب شما احراز می شود. البته احراز هویت تنها یک بار انجام می شود و در مواقع بعدی برای استفاده از خدمات معامله گری وب سایت، تنها کافی است که با "نام کاربری" و "رمز عبور" وارد حسابتان شوید.

بعد از آن می توانید هر زمان و در هر ساعتی در کمتر از یک دقیقه وارد حسابتان شده و ترید کنید.